El text del Manifest demana la rescissió del contracte amb Marina Salut per tal que siga la Conselleria de Sanitat qui torne a assumir la gestió de tot el Departament de Salut.

El Col·lectiu local de Compromís Ondara, considerem que la gestió de Marina Salut està sent un autèntic desastre ja que els retalls que estan produint-se afecten directament a la salut de la ciutadania. Entenem que la situació econòmica que travessem es dificultosa però no podem consentir que es faça negoci amb la salut dels veïns de la Marina.

Per aquest motiu, anem a presentar una moció per tal que el Ple de l’Ajuntament d’Ondara s’ahderisca al manifest de la Plataforma per la Defensa de la Sanitat Pública ja que no podem deixar en mans d’una empresa que malgastin els recursos sanitaris en criteris purament econòmics, la nostra salut.

Avui dimecres, alguns membres del col·lectiu local de Compromís, hem acompanyat  a la Plataforma en la recollida de signatures que s’ha dut a terme al mercat dels dimecres. Pese a la pluja que ha fet acte de presència en alguns moments del matí, hem arreplegat unes 200 signatures que esperem que  siguen moltes més amb els fulls que s’han repartit pels comerços locals.

Aprofitem per fer una crida a la ciutadania i que col·laboren amb aquesta companya de recollida de signatures que ha dut endavant la Plataforma Comarcal.

Podeu col·laborar, be descarregant els fulls de signatures en aquesta adreça web:

O bé signant via chance: